W miniony weekend w centrum Krakowa na słupach zawisło... mnóstwo pluszowych kotków. To jeden z elementów akcji społecznej „Nie wyrzucaj przyjaciela na wakacje”. Kampania podejmuje problem porzucania zwierząt, zwłaszcza kotów, na okres wakacji. Organizatorami akcji są twórca marki Bazyl – żwirku dla kotów oraz Krakowskie Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami.
Głównym celem projektu i nietypowej akcji w przestrzeni miejskiej jest uzmysłowienie ludziom, że zwierzęta domowe to przyjaciele i członkowie rodziny, a nie pluszowe zabawki, które można po prostu zostawić na ulicy.
- Pomysł na akcję społeczną „Nie wyrzucaj przyjaciela na wakacje” zrodził się spontanicznie. Cieszymy się niezmiernie, że spotkał się on dużym zainteresowaniem mediów oraz że Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami z całej Polski włączyły się w naszą akcję. Problem porzucania zwierząt, także kotów, istnieje i chcemy z nim walczyć – mówi Anna Józefowicz, twórczyni marki Bazyl.A to dopiero początek tej inicjatywy…
Poniżej zamieszczam także link do filmiku promującego kampanię społeczną:
Organizatorzy akcji:
Twórcy
marki Bazyl
Krakowskie
Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami
Partnerzy
akcji:
Miasto Kraków
TOZ Oddział Szczecin
TOZ Oddział Warszawa
Bezpieczna Łapa – TOZ koło w Gliwicach
TOZ koło w Płocku
TOZ Włocławek
TOZ Szczecin
Telewizja
M
Patronat medialny: TVP Kraków
@mrruuuuu...
Ciekawa akcja, ale jeszcze bardziej ciekawe jest to co się stało z tymi pluszakami potem;p
OdpowiedzUsuńMi ta akcja tez bardzo się podoba. Oby takich akcji było jak najwięcej.
OdpowiedzUsuń