Popularne posty

Szukaj na blogu

wtorek, 16 sierpnia 2011

Mrrrruuuu, czyż trzeba dodawać więcej???


Witam na wypasionym bloogu poświęconemu kociej tematyce. Znajdziesz tu wszystko, co chciałbyś wiedzieć o futerkowych, mruczących indywidualistach.To mój pierwszy bloog o kotach i w ogóle pierwszy w sieci, dlatego też proszę o wyrozumiałość, jeśli chodzi o częstotliwość kolejnych wpisów jak i również “jakość” szaty graficznej.Jestem urodzoną kociarą, więc temat mojego blooga jest taki, a nie inny . Od dwóch pięęęknych lat jestem szczęśliwą opiekunką całkiem białej i wyjątkowo kochanej koteczki o imieniu Smerfetka (hhmm, Smerfuniu, bardzo cię proszę w tej chwili zejdź z szafy i przestań bawić się komórką pani! Przepraszam to nie do Was, oczywiście) . 
Na dobry początek przedstawię wszystkim zainteresowanym krótkie sekwencje i aforyzmy znanych (i tych mniej znanych) ludzi na temat tych uroczych stworzeń. W miarę stopniowego rozwijania się blooga postaram się przybliżyć Wam nieco historię trudnej przyjaźni dwóch indywidualistów, kota i człowieka (swoją drogą trafiła kosa na kamień  ), a także kocie potrzeby i przyzwyczajenia (czyli informacje niezbędne dla przyszłych właścicieli mruczących milusińskich), zasady funkcjonowania kociej psychiki ( w żadnym wypadku nie należy lekceważyć uczuć kotów!), krótkie opisy i charakterystyki poszczególnych ras, kocią anatomię, wychowanie, tryb życia kotów itd., itd., itd. Nie zabraknie też ciekawostek z kociego świata (dowiecie się m.in. jak porozumieć się z kotem i co naprawdę o nas myśli, czy kot ma sny, jaką koty lubią muzykę, czy rozpoznają kolory, itp.). Nie omieszkam też zamieścić paru fragmentów osobistego pamiętnika mojej kotki (trzeba wiedzieć, że ona również ma co nieco do powiedzenia na tym bloogu, a co!). Mrrrruuuuuuuuuuuu..... 

Ciekawostki dla spragnionych wiedzy:

“Kto jest wrogiem kotów, w poprzednim wcieleniu był myszą”
“Jeżeli człowiek mógłby być skrzyżowany z kotem, udoskonaliłoby to człowieka, kota wręcz przeciwnie”- Mark Twain
“Jeżeli jesteś wart tego uczucia, kot będzie Twoim przyjacielem, lecz nigdy niewolnikiem”- Theophile Gauter
“Tak naprawdę dom należy do kota. Ty tylko płacisz czynsz”- Autor anonimowy
“Koty nigdy nie czują się zagrożone. Są genetycznie niezdolne, by wyobrazić sobie, że ktokolwiek może znielubić coś tak doskonałego, jak one”- Kathy Young
“Prawo Garfielda: koty instynktownie wyczuwają dokładny moment przebudzenia swojego właściciela... i dlatego budzą go 10 minut wcześniej”- JM Davis
“Problem z kotami polega na tym, że mają ten sam wyraz pyszczka, kiedy widzą ćmę latającą wokół lampy i mordercę z siekierą”- Paula Poundstone
“Kot ma zbyt wielką duszę, by nie mieć serca”- Ernest Menaul
“Kocia inteligencja jest nieoceniona”- Louis Wain
“Nawet najgłupszy kot wydaje się być mądrzejszy od psa”- Eleonor Clark
“Jaka jest podstawowa różnica między kotem a psem? Pies myśli tak: Karmią mnie, opiekują się mną, kochają mnie, Oni są Bogami!”. Kot zaś tak: Karmią mnie, opiekują się mną, kochają mnie, więc jestem Bogiem!”- Autor anonimowy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...