Popularne posty

Szukaj na blogu

wtorek, 16 sierpnia 2011

Przykładowe problemy człowieka z kotem-załatwianie się poza kuwetą

Znaczenie moczem przez naszych futerkowych ulubieńców w każdym miejscu w domu, poza kuwetą może stać się prawdziwą plagą, zwłaszcza gdy w domu tym mieszka kilka kotów. Koty (w odróżnieniu od psów oczywiście, ha ha ) szybko uczą się zakopywać swoje odchody w specjalnie do tego wyznaczonym miejscu (moja kotka, nie chwaląc się, już po pierwszym dniu spędzonym u nas, kiedy to moja mama w locie przeniosła ją z kuchni do kuwety z wystającą częściowo kupką, wiedziała doskonale, gdzie powinna się załatwiać). Jednak co zrobić, gdy nasz pupil od samego początku lub nagle z sobie wiadomych powodów zaczyna znaczyć moczem meble i dywany? Można by stwierdzić, że "idealnym domu"  karygodnego zachowania kota nie można w żaden sposób usprawiedliwić. Nic bardziej mylnego!
Kot nigdy nie robi niczego, dlatego, że jest niedobry, niegrzeczny czy złośliwy. Nasi podopieczni zazwyczaj postępują niezgodnie z naszymi oczekiwaniami tylko wtedy, gdy z jakiegoś powodu czują się nieszczęśliwi, zagubieni lub mają zachwiane poczucie bezpieczeństwa. Najczęściej winnym złego postępowania kota jest człowiek przez swoje niedopatrzenie, skrajny brak empatii, czy zaniedbywanie zwierzęcia. A oto kilka przykładowych powodów dla  których kot niechętnie korzystka z kuwety: 























1. "Miaauu, nie czuję się dobrze. Mam zapalenie pęcherza, biegunkę i ciągle chce mi się siusiu. Nie zdążam do kuwety, do której w dodatku mam daleko" 

2. "Mrau, jestem już stary i chcę korzystać z kuwety w domu!"

3. "Mryyy, w domu nie ma kuwety, a kot sąsiadów przestraszył mnie ostatnio, gdy załatwiałem się pod drzewem. Nie będę więcej sikać w pośpiechu!"

4. "Mam tę samą kuwetę od czasu, gdy byłem kociątkiem. Trochę od tego czasu urosłem i niewygodnie mi się w niej teraz kopie."

5. "Mrruuuuuuuu, muszę dzielić kuwetę z innym kotem! Nie przepadam za tym skończonym idiotą, chcę mieć własną!!!!"

6. "Mój współlokator nie pozwala mi korzystać z naszej kuwety. Twierdzi, iż należy ona wyłącznie do niego."

7. "Właściciele nie czyszczą mi regularnie kuwety, ponieważ jest zamykana i nie czują, że się załatwiłem. Jak tam wchodzę łzawią mi oczy i okropnie śmierdzi!!!!!!"

8. "Moja kuweta stoi przy misce z jedzeniem. To bardzo obrzydliwe i bardzo niehigieniczne:-%"

9. "Pies gapi się na mnie, kiedy załatwiam się do kuwety. Czemu choć w takich chwilach nie mam minimum prywatności???!!"

10. "Kuweta stoi obok pralki, a ta często włącza się samoczynnie w nocy. To trochę stresujące...."

11. "Muszę korzystać z kuwety, która stoi w widocznym miejscu i kot sąsiadów robi do mnie miny przez okno, kiedy się załatwiam(>_<)".

12. "Ostatnim razem, jak skończyłem sikać do kuwety, mój właściciel wepchnął mi pastylkę do gardła. Więcej tam nie pójdę!"

13. "Mruuuu, moim paniom zachciało się pewnego dnia zmienić żwirek w MOJEJ KUWECIE  na kołki. Nie podobał mi się ten zapach i miałam trudności z zagrzebaniem odchodów. Więc załatwiłam się na łóżku Asioni:8, mru." SMERFETKA 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...